MaculaVereniging

Dan sta je er niet alleen voor!

Je hebt de diagnose macula-degeneratie gekregen. Dat roept bij de meesten van ons veel vragen en onzekerheden op. Hoe verloopt de aandoening en wat betekent dat voor mij?
Gelukkig hoef je daar niet alleen voor te staan.
De MaculaVereniging heeft in haar bijna 25-jarig bestaan een schat aan kennis opgedaan, waarbij wij door onze adviesraad op de hoogte worden gehouden van de meest recente ontwikkelingen. Al die kennis delen wij graag met onze leden via de Macula-Infolijn, ons informatieblad, nieuwsbrieven en deze website.
Voor contact met lotgenoten organiseren wij bijeenkomsten om ervaringen uit te wisselen en elkaar te steunen.
Met elk nieuw lid wordt de MaculaVereniging groter en kan daardoor de belangen van iedereen die macula-degeneratie heeft, nog beter behartigen.

Voordelen van het lidmaatschap

1. Welkomstpakket:
Ontvang de zelfcontrolekaart en nuttig informatiemateriaal.

2. Informatieblad MaculaVisie:
Ontvang ons kwartaalblad boordevol informatie en inspirerende verhalen, dat geoptimaliseerd is voor minder goed ziende mensen.

3. Deskundige ondersteuning:
Stel vragen aan onze Macula-Infolijn voor een persoonlijk advies.

4. Nieuwste inzichten:
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen in onderzoek en behandeling via nieuwsbrieven, het informatieblad en onze geoptimaliseerde website.

5. Exclusieve evenementen:
Neem deel aan bijeenkomsten voor leden om ervaringen uit te wisselen, aan webinars en aan onze Landelijke Macula Dag.

6. Je maakt de MaculaVereniging sterker:
Hierdoor kunnen we meer betekenen voor iedereen die macula-degeneratie heeft.

Sluit je aan bij onze vereniging en help niet alleen jezelf,
maar draag ook bij aan een betere toekomst voor mensen met
macula-degeneratie
Jouw lidmaatschap maakt een verschil!

Lees voor