Lid worden van de MaculaVereniging?

Dan sta je er niet alleen voor!

Je hebt de diagnose macula-degeneratie gekregen. Dat roept bij de meesten van ons veel vragen en onzekerheden op. Hoe verloopt de aandoening en wat betekent dat voor mij? Gelukkig hoef je daar niet alleen voor te staan. De MaculaVereniging heeft in haar bijna 25-jarig bestaan een schat aan kennis opgedaan, waarbij wij door onze adviesraad op de hoogte worden gehouden van de meest recente ontwikkelingen. Al die kennis delen wij graag met onze leden via de Macula-Infolijn, ons informatieblad, nieuwsbrieven en deze website.
Voor contact met lotgenoten organiseren wij bijeenkomsten om ervaringen uit te wisselen en elkaar te steunen. Met elk nieuw lid wordt de MaculaVereniging groter en kan daardoor de belangen van iedereen die macula-degeneratie heeft, nog beter behartigen.

Voordelen van het lidmaatschap

Welkomstpakket:

Informatieblad MaculaVisie:

Deskundige ondersteuning:

Ontvang ons kwartaalblad boordevol informatie en inspirerende verhalen, dat geoptimaliseerd is voor minder goed ziende mensen.

Nieuwste inzichten:

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen in onderzoek en behandeling via nieuwsbrieven, het informatieblad en onze geoptimaliseerde website.

Exclusieve evenementen:

Neem deel aan bijeenkomsten voor leden om ervaringen uit te wisselen, aan webinars en aan onze Landelijke Macula Dag.

Je maakt de MaculaVereniging sterker

Hierdoor kunnen we meer betekenen voor iedereen die macula-degeneratie heeft.

Sluit je aan bij onze vereniging en help niet alleen jezelf, maar draag ook bij aan een betere toekomst voor mensen met maculadegeneratie.
Jouw lidmaatschap maakt een verschil!

Het lidmaatschap bedraagt € 32,50 per jaar

afbeelding met pakketjes en een brief met de tekst Welkom.

1. Welkomstpakket:

beeld van een gedeelte van cover macula visie december 2023

2. Informatieblad MaculaVisie:

afbeelding van een telefoon

3. Deskundige Ondersteuning:

Stel vragen aan onze Macula-Infolijn voor een persoonlijk advies.

illustratie met een persoon die voor een envelop zit. er is een spraak wolkje met de tekst: nieuws.

4. Nieuwste Inzichten:

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen in onderzoek en behandeling via nieuwsbrieven, het blad en onze geoptimaliseerde website.

illustratie van een agenda met de getal 31 erop

5. Exclusieve Evenementen:

Neem deel aan bijeenkomsten voor leden om ervaringen uit te wisselen, aan webinars en aan onze landelijke dag.

6. Je maakt de MaculaVereniging sterker:

Hierdoor kunnen we meer betekenen voor iedereen die maculadegeneratie heeft.