Op 2 oktober vond ons derde webinar plaats, het was weer boeiend en interessant. Met dank aan de sprekers. Er waren weer veel inschrijvingen en velen volgden het webinar live en zoals we horen veelal met meer dan 1 persoon achter de computer. Mocht u niet in de gelegenheid zijn geweest dan is het webinar terug te zien.

Een eye opener was wel dat Prof. dr . Caroline klaver vertelde dat we nu een onderscheid moeten gaan maken in JMD-LMD en MMD (myopische maculadegeneratie) dit laatste heeft duidelijk andere problemen dan JMD en LMD

Webinar 2021 Kijken bij MD

Volledige video:

Caroline:

MMD, Myopie bij MD
www.Myopie.nl

Bart Jelijs:

Onderzoek naar fietsgedrag

Bart Melis:
Fietsen met een visuele handicap

Edwin Prosman:
Irishuys liet nieuwe producten zien. Geweldig als je de toetsen of knoppen niet meer kunt lezen en het wordt dan voor jou gedaan.

Alex Janssen:
Het spinnenweb
IPH  Institute of Positive Health

Downloaden

Spinnenweb van Positive Health, zeker de moeite waard om voor jezelf eens in te vullen